Autokatsastajat AK ry on puoluepoliittisesti sitoutumaton yhdistys. Olemme Ammattiliitto Pro ry:n jäsenyhdistys. Yhdistyksen tarkoitus on valvoa jäsenistön etua sekä kehittää katsastus-, korjaamo-, tarkastus- ja liikennealan tuntemusta. Yhdistys edistää korkeaa järjestäytymisastetta työpaikoilla ja työskentelee jäsentensä keskenäisen yhteenkuuluvuuden kasvattamiseksi ja lujittamiseksi liitossa ja yhdistyksessä.

Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä kuka tahansa, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt ja täyttää lisäksi sääntöjen kohdan 5. vaatimukset.

Jäsenkortti

Yhdistyksen jäsenkorttina toimii Ammattiliitto Pron jäsenkortti. Jäsenkortti löytyy liiton mobiilisovelluksesta tai sen voi ladata digitaalisena Proplussasta. Ohjeet löydät tästä.

Yhdistyksemme säännöt

Yhdistyksemme tietosuojaseloste